im like.. magical.

vaknade uttråkad och bestämde mig för att singla-slant med min kusin , HELT SJUKT vad jag knäckte , jag gissade rätt typ 20 gånger i rad , och av matematiska uträkningar har vi listat ut att det är 0.00000096 % chans att klara av det , så det betyder att jag skulle behöva testa 100000000 ggr till innan jag klarade av det om det var ren tur, kände givetvis att jag var tvungen att testa igen , och då klarade jag det ändå! , så jag är typ född till "singla slant elit gissare"

jag fick ett ryck igår som innehöll att sy en klänning iocg sy om en skit stor tröja från carlings till , en klänning? , vart klar på någon minut bara,.var helt ûber speedad, 

Kommentarer
Postat av: natalie

ta väl hand om min bror :D

2008-08-03 @ 16:53:24
URL: http://nattidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0