jag börjar om

Jag tar tag i min bortsprungna glöd för mitt blogg skrivande igen på måndag! , då jävlar ska ni få se på blogg åtminstone varannan dag .. fast jag ska inte lova för mycket ändå men aja  jag har inte tid att blogga nu p.g.a. att jag jobbar varjedag och då jag inte jobbar städar jag eller något annat drygt , jag lever värsta vuxenlivet vid ålder 16. det är nästan lite tragiskt,
En dag hade jag ledigt ( men spenderade den på jobbet, som jag först nu inser är helt sinnes men tillbaka till ämnet..) och fördrev tiden med att sortera upp mitt liv , på en lista ..
uppdelat :
TO DO
TO BUY
TO ACHIEVE
TO CHANGE

det tragiska var mest att hela mitt liv och framtid rymdes på ett A4?,
Nu har alla kusiner dragit sig neråt i landet och man är ensam kvar.
Mirran du är tyvärr på min klagomur idag med , DU SVEK MIG! , varför hoppa över till spa helt plötsligt? , snyfft , aja SVIKARE jag får väl klara mig själv.
menmen alltsomallt så leker livet

KRAM

Kommentarer
Postat av: gissa vem

men gerej då?!?!? du kan ju döpa om klagomuren till klagapåmirran muren :o vi borde göra nåt nån dag btw!

2008-08-11 @ 22:18:05
Postat av: gissa vem

men gerej då?!?!? du kan ju döpa om klagomuren till klagapåmirran muren :o vi borde göra nåt nån dag btw!

2008-08-11 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0