JAG är glad idag

PAMPIGASTE verisonen av denna låt everrr helt sjukt vilken.... jag vet inte vad!

hade bad idag ! och det tänker jag inte ta några bilder på haha, hade bad igår oxå ,
Jag hittade en fördel med att bara ha tjejer i klassen.

sen när vi satt vid bänken så pratade fanny på omsitt liv och hur hennes pappa fllyttat ihop med en tjej som ville en massa grejer. men det fanny inte visste var att jag antecknade.
hahaha jag frågade värsta intervju frågorna menhon märkte inget haha sjukt.
sen sa hon att hennes pappas sambo försöktfå hennes pappa att flytta in till henne och då frågade jag
-och hur känner du då? ,är det något du vill? ,
och fortsatte att anteckna hah a, sen exploderade jag och fanny kollade skumt på mig. Sen såg hon att jag skrev något och ryckte åt sig mitt block och såg alla mina anteckningar ifrån ett 80 minuters samtal haha hennes min var obeskrivlig..

Den såg inte riktigt ut såhär , lite mer aggressiv  och chockad ..



Kommentarer
Postat av: u know who i am

haha de va lite läskigt att jag inte märkte på din smyg intervju(a)

2008-12-06 @ 01:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0