Mmm det ljuva livet haha

Helt sjukt, snart drar jag. Farväl alla bleka vänner och geeks!


Jag taggar sönder livet för övrigt förutom alla inlämningsuppgifter innan jag far så har jag att se fram emot att...
- Far utomlands i .. 3 veckor typ.
- Få ett foto publicerat i en tidning , PÅ MIG haha!
- Ska sjunga på PB's (ägaren av kittelfjällhotell) bröllopp!
- Ska läsa brev på planet, fast det stressar jag upp mig lite för, eftersom att jag har fått höra att jag kommer bli sur,
  inte bra ;P haha
-  får ÄNTLIGEN gå till sångpedagog! wiee
- snart blire läger i hemavan! haha taggar sönder, dom små jävlarna kommer LIIIDA, hehe

Jag skulle kunna hålla på i evigheter , helt sjuk, och jag har också kommit på att jag säger " helt sjukt" alldeles för ofta. Jag börjar bli less på mig själv!


Kommentarer
Postat av: Jolinn

Om det var vi som skulle lida som du syftade på så ska jag smeta kladdkakasmet över hela din kropp!

2009-01-18 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0