det är mig dom kallar smutser

" I hela mitt liv har jag väntat på livet
Jag har drömt om att ha en riktigt dröm
Jag har sökt efter sanningen och svaren
Blev mest klämd mellan Bibeln och min **** "

tidigare idag var jag på jävligt dåligt humör , jag vaknade och roger frågade , GODMORGON *skuttfniss glada miner* hur mår du? :) , jag svarade, JAG ÄR ARG- JAG VILL SLÅSS...
och med den inställningen for jag på jobbet

jag jobbade glatt ändå i en timme sedan slutade jag men följde med på turen hursomhelst. satt på fören och solade- super mysigt, verkligen! haha järn dörren blåste av alltså själva metallen BRÖTS sönder av vinden och när det börjat blåsa så mycket hoppade jag in igen , där inne satt scharinskas arbetare i glada färger och unika stilar och åt o söp

inte helt otippat vart jag kallad praktikanten igen , spelar ingen roll vart jag jobbar nuförtiden men anses alltid vara en praktikant, herregud inne på 5 året nu ju, linda sa inte ens till när han fråga om jag var praktikant , jävligt schysst CHEFEN,

nä men imorgon bär det av till göteborg då , paulina kom med klockrenaste kommentaren ,ALX vi har ett problem!  vi måste gå till vännes, bussarna är på strejk , vilket tydligen stämmer så det blir väl att lifta eller något i värsta fall !
men taggad kan jag lova att jag är!


ÄNTLIGEN har jag pengar på mobilen! , helt underbart! smsa som galningar tack! jag hoppas starkt på att linnea anna och vanessa saknar sönder mig för jag saknar er iaf, men imorgon blir det till att packa heeela dan typ eller nä måste hinna träffa pensionärerna inna jag drar men annars blir det att packa , paulina , KOM MED FRUKOST!  som du planerat, annars blir det sura miner!! men nu orkar jag inet skriva så mycket mer ikv :) PUSS på alla utom fjortisar och kaxare och folk som är taskiga utan anledning eller tycker att dom har rätt att snacka skit om folk dom inte ens känner ! pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0