haha!

Jag hade tänkt skriva lite snälla saker , MEN AV NÅGON KONSTIG ANLEDNING ÄNDRADE JAG MIG!,
natalie natalie natalie....  mohaha..
nä men natalie är helt perfekt jag avgudar henne ..hehe ;) den som undrar kan jag informera på telefon ;)

Åter till min dag! , vaknat, solat, somnat, vaknat, skjutsat, jobbat, skjutsat, återvänt, chillat. SÅPP !

Imorgon tar jag och natalie över båten! här ska härjas, galet roliga planer ändå , bara
ta över båten och byta stil så att det blir värsta party båten fast med lite jamaica flavour! hehe , BRILLIANT !
På tala om jamaica! , "mitt" förra inlägg  haha klaga inte för att jag tar " sov alltid med ett öga öppet " seriöst , mycket bra för säkerheten!
nu bär det iväg mot kyrkudden tror jag men alltså jag vet varför jag är så hetsig!!!!  jag har lagt av med burn?! total omställning i systemet , jag måste ha en burn , brb
jag blev just grund lurad av min kusin.... hon ba jag har gömt en sak under teven aleex , jag ba OOoOoOh  och skuttade över dit , sen var det inget där hon ba men slå på tvn så seru , så jag slog på tvn sen kom den knäckande meningen som fick mig att förstå att jag hade blivit lurad , "vrid tvn hitåt"  GRRRRRR

nu somnade natalie så jag drar till toaletten och gör mig super snygg så att hon vill gifta sig med mig när jag kommer och väcker henne .... hehe

nä nu far jag till puls! hejdååå


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0