huh?

HELLU!

jag har exat fjorton minuter och 23 sekunder på mig att skriva denna bloggen som ska handla om min kära kusin alex, innan jag måste bege mig ner till stan och jobba.
en liten kort presentation först av mig!
jag heter natalie "natti" danielsson chalom,
kanske mer känd som "du allsmäktige" eller "min allra största förebild".
det är vad alex kallar mig i smyg iallafall. hon skulle aldrig erkänna, så inte lönt att ni frågar henne.
jag är alltså kusin med alex prowse som ni antagligen känner.
(annars undrar jag vad ni läser hennes bloggar för? hon är inte så känd... än.)
min affärsidé när jag har gått ut gymnasiet (två år kvar, två år kvar!)
går ut på att sälja alex på marknaden och tjäna storkovan.
förmodligen kommer detta att gå utmärkt, då alex varken kan tänka eller stå på sina egna ben.
jag har inte kommit längre i planeringen,
och än så länge har jag inte luskat ut exakt vad jag ska sälja henne till.
men det kommer!
just nu ligger hon i sängen och snarkar så att hela huset knakar, med ena ögat öppet.
hon ser inte klok ut.
det är nästan så att man undrar, vem är denna best som beslagtagit alex säng och trosor?
jo, det kan jag tala om för er!
en underbar liten energiknippa som aldrig skulle göra något ont
(isåfall jäääävligt diskret)
och som är hundraprocentigt lojal och trogen.
hon har sina ups and downs, men säg en som inte har det.
alex's är att hon aldrig är tyst.
väldigt positivt, enligt mig, men kan ibland när man försöker sova eller se på film vara jävligt irriterande.
typ såhär går hennes snack när jag är som mest koncentrerad.
"vet du natti? vet du vad? vet du vad som hände? va va va? ska jag berätta? ska jag? SKA JAG?
detta hände. jag var på puls med vanessa, du vet vanessa,
hon ser ut såhär och såhär, och hon är si och så,
sen kom och , och dom är så himla gulliga, du vet,
han är som ett litet sött troll, tycker du inte? natti, kolla, tycker du inte? va? va?
ja, iallafall så träffade jag han och han och han och hon och hon och hon,
(och en himla massa namn som jag aldrig minns) och vet du vad han första sa?
han sa att hon sa att han hade sagt att hon var..." och så fortsätter det, i 110 km/h, i oändlighet!
alex, jag älskar dig av hela mitt hjärta,
men om det är någon där ute som vill ta över min roll inatt på alex rum, HÖR AV ER!

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0