" DUMMA DIG.. dAAAAAAAAAAA"

Jag sitter lungt inne på mitt rum, sen hör jag hur det knakar vid dörrkarmen och säger ( lite oroligt om jag ska vara ärlig i hopp om att det är som jag hoppats
( tystnad)
( vågar tillslut kolla upp men det är ingen i rummet, men det knakar igen.. )
- KIN. SVARA NÄR JAG PRATAR MED DIG
(sen ser jag hår på marken och rycker till och blir faktiskt lite rädd men jävligt arg oxå med tanke på att hela hennes liv har jag sagt till henne att INTE smyga sådär. ( hon gör det heeela tiden.. jätte jobbigt )
- KIN JAG SER JU ATT DU ÄR DÄR SVARA SÅ JAG VET ATT DU HÖR ; JAG SER DIG JU
( sen blir det tyst ett tag och kin smyger tyst ut baklänges på alla fyra haha )

jag utbrister, HELVETTE...

Kin går ner och pysslar på och sen kommer hon upp igen fast lite läskigt som förra gången ser jag hur hon smyger in på alla fyra...
då kliver kin upp och lämnar en lapp till mig som det står " DUMA DIG" på haha , sen blir hon jättearg på mig och tycker att jag var dum osvosvosv sen säger hon
-ge tillbaka lappen nu.. NUU
NÄ säger jag och stoppar ner den bakom soffan HEHE
då kommer det ondaste hon kommer på att säga ..

( laddar upp ilska ) ......DUMMA DIG! .........( laddar upp ilska )............DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
 
Sweet


Vad händer i helgen pojkar och flickor ?

min helg blir ganska fullbokad men ska försöka få in så mycket som möjligt! 
Har beställt hem kläder somfan nu och hoppas på att det blir lyckade köp,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0