Lovet som gått

Mamma tror att jag är gravid

jag påpekade att vårat schampoo luktade för sött
och då fick jag som svar:

ALEX det är ett abnormt beteende! du kan inte bara tycka att det luktar för sött! ,  ÄR DU GRAVID? är du det ? vavava
man tycker inte bara helt plötsligt att ett schampo luktar för sött så att man börjar må illa . man mår illa då man är gravid. Vi har haft den där schampo sorten i ett år typ ?
( kin börjar gråta vid det här laget för att hon fått för sig att jag nyss sa att hon luktade så dåligt att jag börja må illa för hon duschade nyss med det schampot )
men jag sa inte att du lukta illa , jag sa att vårat schampo vi använder ALLIHOOPA luktar för mycket. för sött ?
( mamma blir sur som om det vore sååå givet att kin grät)
ja men du förstår väl varför kin är ledsen ?
NÄ DET GÖR JAG INTE!
 
*
herregud jag tyckte bara att schampot luktadesött..suck
*


THE TUDORS  22:00 1an
(vet inte vilken dag men det får ni ta tag i själv.) 

JAG RIKTAR MIG EMOT FLICKOR OCH POJKAR SOM GILLAR POJKAR
haha ;D
 
dåå kan ni se denna underbara man , OCH MÅNGA FLER det är som himmelriket seriöst!

     fast då ser ni honom lite mer i det här stuket.




  • MÄRKLIGRANDOMFAKTA:
  • Första snön kom i uppsala för nån dag sen ! märkligt värre det skulle vara vaaaaaarmt!
  • Pappas hund RAYMOND a.k.a RAY har blivit vegitarian och äter helst brännässlor och sallad.
  • utanför BROMMAflygplats stod taxi chaufförerna på led  varsin sida omvägen och hailade ( som om det skulle vara ett bra sätt att locka till sig folk på ?

TUR OCH RETUR

TUR
På väg till uppsala vart jag stoppad vidmetalldetektornför att jag tydligen hade en skruvkork i väskan , men den var tydligen inte lång nog att stabba någon med så jag fick ta med den, LYCKOSMIG..?
han som stod bakom mig i kön utbrast
-nej jag tänker inte fråga varför du har en korköppnare klockan 8.30 på en flygplats..
haha ?
sen då skulle det pipa när jag gick igenom ändå av någon konstig anledning så då taffsade dom lite på mig men sen fick jag gå.



RETUR

Påväg tillbaka från uppsala så plockade jag ur min fina vinkorksöppnare för att jag visste att den tolkades som ett hot, men ändåå så stannade dom mig och TOG mig korköppnare och KASTADE DEN :O  ( min älskade.. )
jag gick igenom en gång till men blev stoppad igen.
- ÄR DET HÄR DIN VÄSKA ?
-jaa...
- du har drickai den du måste ta ut
HAPP, men jag vägrade att ta ut den så jag checkade in mitt handbagage

vandrade bort mot incheckningen..
HEEJ igen .. jag vill checka in den här med.
- har du nått som kan gå sönder i den ?
- joo glas flaska
- vad är det i den ?
( jag börja rodna som fan , förjag trodde att han trodde att det var alkohol i den.
- DET ÄR SAFT! ( det var saft men det lät väldigt suspekt ) 
 
sen rullade väskan iväg..
han frågade om jag hade tagit passet med mig jag ba NEJ !!!!

han HOPPADE upp på det rullande bandet och gick fram till väskan grabba tag i den och sprang på banden som rullade åt motsatta hållet tillbaka igen.  jag skrattade så att jag höll på att dö och råkade säga
" jag ser att du har gjort det där förut! " och han svarade stolt jo några gånger kanske..

sen gick jag tillbaka till den där JÄÄÄVLA metaldetektornn  och gick igenom med då pep det ju lik förbannat!
och då hade jag ju mobilen o fickan så jag fick gå tillbaka igen .. ( vid det laget var dom nog lite less på mig )
men jag hade fått nå llagg så jag kunde inte sluta skratta sen han vid incheckningen lekte James Bond. Och kanske lite för att det gick så sjukt dåligt för mig.



JAG HAR FÅTT MIN MOBIL!  WOHOO
första kortet taget med min mobil efter denna långa jobbiga dag


Kommentarer
Postat av: bejlap

Sötsak ;D

2008-11-15 @ 18:19:48
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0