believe it or not.

I'm gonna be a model! Hahaha söndag bär det av ..
Dock inget seriöst , men jag är typ nervös på riktigt.
Förlåt Pär men jag har dock inte tid med kaffe rep då, men vi får  ta det någon annan dag!


Gårdagen var sjukt .. kall.
Men det är helt.. ah jag vet inte hur man beskriver med ord.. coolt? att ha en mamma som litar på en så pass mycket att man inte behöver känna sig tvungen att ljuga om vad man håller på med eller håller hus. Thanks alot.

MEN back to the viktiga.. till dig pisse det bästa spelet ever !

staggy boy SCOUTSLAYER II !!


Bilder kommer sen har som inte tagit så mycket bilder nu seenast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) va glad jag blir att du uppskattar det.

från det ena...var ska du på söndag säger du? modell? Du verkar inte berätta allt :)

2008-10-04 @ 23:16:35
Postat av: Theski

Varför denna mystik om modellandet, Tid plats?!?



Kände igen mig själv i Kate Perry låten Ur So Gay faktist, uppfriskande!

2008-10-05 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0