hemavan here we come

Först måste jag bara skriva en sak som tillhör mitt förra inlägg..
skolsystern kom till våran klass idag och berättade att vi kommer ta stresshanteringskurser på skolan! så mitt hår kanske växer tillbaka trotts allt !!!!




Taggar läger som fan. Det trodde jag dock inte att jag skulle göra, men så blev det !

jacke gjorde nog lika många tabbar som jag ordavis!  ex.1..

jag - varför sover inte lubarna i samma rum i år?
kyrkan- men det är bara du och jakob som sover över?
jag- ja men vadå, vad tror ni att vi kommer göra?
kyrkan- vågar du inte sova ensam?
jag- Joooo men det är ju roligare med lite sällskap!
kyrkan- ...  :|

haha jag menade dock inte som det tolkades.

ex.2

kyrkan- ja men jag sover med alex då !
jacke- jahapp! , då blire inte så att vi ligger med varran trotts allt..

haha tabbbe.. det slutade med att jag sov med ett tjej gäng och jakob sov med prästen haha!

Kommentarer
Postat av: HannaLuna

Alex :)

har du klippt dig? permanentat? (A) lägg in bilD?

2008-10-12 @ 00:05:19
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0