dagen före dagen som mor fyller år

Här sitter jag med ljuvlig sushi och bloggar, känns som att jag är en SjP wannabe , menjag gillar det!



igår blev jag uttjatad av hanna till vart ? NÄ JUSTE ingenstans! men det var trevligt, jag hanna och frida drog 3manna rave nere vid kyrkudden.
när vi skulle göra upp eld var det pytte lite glöd nere i botten och hanna öste på med näver, sen blåste jag liteoch efter högst 5 sekunder var det väärldens brasa! och på den lilla stunden som ffrida hade hämtat tändaren så var det redan en majbrasa klar! haha det var sjukt. sen kom fridas alex och några av hans kompisar trevligttrevligt!

nu idag så har jag varit på stan och köpt presenter till mor! och sushi såklart haha.
när jag gick ifrån en affär vart jag attakerad av en gammal gubbe som gav mig ett häfte, jag frågade snällt vad det var fäör något då svarade han , DET ÄR BIBEL ORD! JAG SER ATT DU BEHÖVER SÅNT!

hahahaha! så illa verkar jag väl inte `?

Kommentarer
Postat av: lunaah

haha, erkän att det var roligare att vara ute med oss än att sitta inna hela kvällen? (A)





HAHAHAHHAHA ;p ALEX PROWSE .. du kanske borde bli präst? (A)

2008-09-21 @ 01:38:54
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0