JONNAS MENS

Jag minns när jag en dag när jag satt i min säng, när jag reste mig för att släcka lampan, och då såg jag det, det var blod i hela sängen! Hjälp tänkte jag "vad är det här?" jag rusade ner till mamma, jag viste inte vad jag skulle säga "de blöder ur min slida" nä. Jag kunde bara inte. Hon skulle bara bli så orolig eller vilja skicka iväg mig på psyket. Så jag vände om och gick in på toa, tryckte upp lite papper i min framstjärt och började gråta "vad är det för fel på mig, är jag bara en crazy liten flicka", sen googlade blod i slidan och då kom jag på vad det var...

jag hade fått MENS! Jag hade blivit en kvinna!

HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA

2008-09-25 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0