fredag den 12e

HOME SWEET HOME

var på stan med vanessa anna och linnea några sekunder sedan blev det musfest hemma hos mig väldigt chill sådan , men det går inte att klaga.
Eller jo, allt gick väl inte som det skulle , men det rullade på
nu ligger jag jonna och bea och kollar på... HARRYPOTTER haha , och medans dom är insatta i filmen så passar jag på att skriva lite kort om våran dag,
Jonna roade sig med att spränga ballonger, medan bea vandra omkring och såg ut som en pokémon, ni kan se bild bevis här:





erkänn! ganska lik en pokémon?
anywaysss..
jag tröttnade ganska snabbt och hamnade i soffan med isa och pratade känslor haha, jag är väl hyffsad på sånt , men om jag väl säger något så menar jag det !

nu har jonna somnat , tydligen så var harrypotter inte alls hennes favorit film, LÖGNARE men Bea verkar fortfarande intresserad. imorgon blir det en lång sovmorgon och 2 timmars dusch sen kanske vi pillrar oss iväg till klabböle, men det är bara en hypotes... morgondagen är fortarande lika mycket en gåta som hur jonnas tankar tar sig från det ena till det andra.

nu är jag WAY too tröött för att fortsätta att skriva.
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0