Waynes

Efter skolans slut skuttade jag och miranda iväg till waynes. vi tog beställning och jag frågade snäll om dom hade fruktsmoothie ( vilket btw inte innehåller någon mjölkprodukt) hon sa jaa, men gav mig en vanligt smoothie så vart lite förvirrad men sa oj jag tror jag sa fel, har ni fruktsmoothie? , hon ba jaa det här är den , så hoppa mirran in i det hela och utbrast. MEN kolla på skylten! det står FRUKT OCH IS , haha och hennes försvarstal vart :
Men idag äre just den här jag säljer.




haha ,ändå ganska skön? så jag accepterade det svaret och tog den äckliga drycken. MEN inte nog med det! den var jätte varm så jag fick gå tillbaka och sa , alltså jag vill inte vara jobbig men skulle det gå att få en kopp med is?
och det fic kjag ! 
mirran kom snett efter och sa , men jag vill vara jobbig! jag vill haaa... blablabla , och som tack kastade biträdet pengarna till mirran haha , sjukt skumt..
det var inte ens gott!



Kommentarer
Postat av: helena

SNYGG MIRRAN :)!

fin blogg Alex.

2008-09-22 @ 08:14:38
URL: http://helenahildegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0