äntligen påväg

ÅH underbara lov.. om jag kunde skulle jag gifta mig med lovet, skaffa 4 barn och volvo.

VANESSA nu jävlar, väldrigt tråkigt dock att fanny inte kunde följa med :/
kommer jobba hela lovet, sen sista helgen bär det av till uppsala ! ; D

men innan det så kan ni säkert se mig i backen på lördag. säger inte varför , men ni som är i kittel lär märka :P

det känns som att man jag har haft uppsatt hår under en fööör lång period , då  ingen i klassen känner igen mig då jag har utsläppt :P  men det blir det snart ändring på! när jag har klippt mig ska jag börja ha utsläppt igen ! haha

aja peace

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

lycka till som påskkärring nurå Alex ;) Lova att fota :D

2009-04-08 @ 21:48:53
URL: http://lunaah.devote.se
Postat av: fannyy

väldigt otroligt ruskigt rejält rå jävulskt tråkigt...:(

2009-04-10 @ 01:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0