ovanligt

här ligger jag i min soffa helt nyvaken och tänker berätta lite om igår.

jag tror först och främst att jag inte ätit en så god choklad(bakelse?)
men iaf så var vårat jobb klart kl 2 ungefär,

i bilen påväg dit så satt mamma och roger och diskuterade.
samtalet gick till såhär
- varför är du så seg för ?
-varför är DU så seg för?
-ja men du beter dig ju som en ..
-jag men DU beter dig ju som en ..
- AHMEN kan du lugna ner dig?
- ahmen kan DU lugna ner dig?
- men du är ju så himla stressad
- men DU är ju så himla stressad!
(här hoppar jag in och säger)
- HAH kom på egna meningar istället för att sno varandras
(här fortsätter dom)
- men om du bara har skyndat dig så
- JA MEN OM BARA DUUU HADE SKYNDAT DIG SÅ.
(här kommer fanny in i bilden)
- HAHAHAHA seeee!
 
sen vart det tyst ett bra tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0