skamset.

jag måste meddela er att jag åt godis idag .. och jag har inte promenerat och inte druckit grönsaker , men fråånochmed imorgon drar jag igång! ;D

måste visa lite bilder sen uppsala!


testade min faders armé utrustning, det ni ser framför er är en kamouflerad stab/bullet proof vest fast bara för hand vapen. (annars måste man lägga in en platta i den typ?)
när han visade västen så utbrast jag, NÄMEN! jag har typ 8 sånna ju ! fast guld, men det är bara stabproof, pappa ba va?! , jag ba jaaa fast på mafia wars :) då suckade han bara och kollade på mig som om jag var en tönt, ( vilket jag är men tycker inte att det hade något med saken att göra! ) Då är man iaf beroende om man tror att man har det på riktigt.
och gasmask! som jag kan lova var HeMSK att andas i. först glömde jag pluggen i så att jag höll på att kvävas, och när jag äntligen fick in luft så tror jag att jag drog in, minst , 1 kg damm. menmen... hahah

behöver jag ens nämna ord? ett ord får ni, HEEEELTUNDERBAR!
Denna spindel var ca 5 cm stor då den stod sådär. jag häll på att dö. jag hittade den i pappas trappuppgång, och höll seriöst på att dö. Den sorten kallas vargspindel och springer ikapp sina byten istället för att ha nät, och är giftiga, men inte såpass att man dör, men man kan få infektioner osvosv, SEN NÄR har vi sånna I SVERIGE?!? I STAN !? I ETT TRAPPHUS!?! 

påväg hem hittade jag en toalett som var wannabe mig haha!  bara skumt, men nöjd var jag iaf!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha, jag dör typ alltid inombords då jag läser din blogg!! :D

2009-04-26 @ 23:17:59
URL: http://cmillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0