städar ALLT

Från och med idag gillar jag min egen kropp!
jag har bestämt mig för att testa att bara se positiva saker med sig själv och se om det gör någon skillnad i vardagen!

OCH i 1 månad ska jag nu framöver ha godisförbud, dricka grönsaks smoothies och promenera! haha denna månad blir ett experiment... MEN! jag tror att det bara kommer komma bra ur det;D.. hoppas jag...


tidigare idag hittade jag i ett gamalt kollegieblock ett brev som sade..


Hej Alex och Elisa!

hoppas ni kämpat på bra i handbollen.
Nu kan ni ringa och beställa pizza på parkens! tel. 31110
Jag har gjort i ordning chips och godis i källaren. Färdigblandad dip och dricka hittar ni i kylen! ( ja, ja, drickan har jag ju inte blandat men ni förstår)
 Julia och Hanna (meier) får kolla på film med er, MEN det är ni som väljer film, eftersom det är er filmkväll!

jag är hos tordsmetarna på haga ring om det är något!

Ps, pengar på tavlan Ds.



OOOOOOOMG, Elisa Gyllin, så sjuk länge sen ! , det brevet måste varit sen 6an eller 5an , helt galet..
och HANDBOLL! så sjukt länge sen jag saknar det.  Jag saknar eliass farfar! han var nog min och elisas största fan då det gällde handboll, vilken pärla.

Kommentarer
Postat av: fannyy

HAHAH godisförbud. dee vill jag följa;);)

2009-04-23 @ 23:14:41
Postat av: Alma

Haha åh, jag saknar er ibland :)

2009-04-25 @ 23:53:08
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0