uppsala

Så nu sitter man här på GoldenGym/Boxing,
musiken sprängs på högsta möjliga och här sitter jag och pluggar historia, haha oväntad vändning va?

Jag satt här inne och slappa lite lätt då en kille med pappa kommer in.
Pappa presenterar mig som hans dotter och pappan skiner upp som en sol!
Han bokstavligen rusar ut igen. Jag sitter kvar där som ett frågetecken.
Han kommer sedan tillbaka och säger,
 - What was your name again?
 - Eeh, va… oh! , Alex (förstår inte riktigt varför han pratar engelska med mig då han pratat svenska med pappa :P men jag spelar med)
 - Well I didn’t know you were going to be here, so I didn’t bring any flower or so, but here you got some things to eat! :D
- Hahahahaha thanks...


Så för er som inte förstod så hade den där söta kurden sprungit till ICA och köpt fika till mig Haha!
Hur söt kan man bli på en skala 1 till 10 ?
Igår så var jag och pappa på stan och shoppade loss,
jag köpte skor från Monki,
kofta från Monki,
t-shirt från weekday och en tubkjol från weekday.

När vi var inne på Footish så kom pappa helt övertaggad och sa ”KOLLA HÄR ALEX hihihi kom, kom, kom!” När jag kom dit han var så får jag syn på en pytteliten Chihuahua!
Alltså ni anar nog inte hur liten den var!
Om ni tänker er en Chihuahua, då är ju dom jätte små. Tänk er hälften av en sådan, såååå liten var den!
Och på halsen hade den typ en lejonman? Sjukt söt, den var nästan vit och tassarna var lika stora som mina pekfingrar, VILL HA! ge mig, ge mig, ge mig den då! (haha Alex S Copycat) Vanligtvis är jag emot Chihuahua hundar för att ögonen är så äckliga på dom (sticker ut), för att dom skäller så mycket och för att det finns en risk att dom går sönder om man kramar dom, men den hunden var super söt och AAA-Ah jag vill ha den helt enkelt ;P

OBS! en man som boxar här frågade pappa om jag var pappas tjej =O omgomgomg inte bra! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0