jag har funnit guld och gröna ängar!

Idag har jag investerat i skyhöga klackar! och en ruttig cykel som snart ska bli fin!
får se om jag får behålla någon utav dom! hehe

reklambild.




Idag på lunchen försökte jag förklara för tjejerna att man kan pysa ut luft ur ögonen men ingen trodde på mig!
jag ba
- men hur tror du dom gör när dom sprutar mjölk ur ögonen?! , men ändå så var det ingen som trodde på mig..
så jag demonstrerade.
Jag pös ut luft så att det visslade ur mina ögon men självklart så hörde dom inte ens.. jag gav därmed upp!



senare inne vid industri symaskinerna så kom nicklas förbi
(han ploppar alltid upp på dom konstigaste ställena:P jag börjar starkt misstänka att han förföljer mig)
men iaf... så sa han att jag skulle testa med vatten för att bevisa ännu bättre, vilket jag då självklart gjorde utan tvekan! hahaah
Tror dock att nicklas skämtade då jag såg hans min då jag drog in vattnet i näsan HAHA
MEN trotts  att det sved som as (som en näskallsup på badhuset) så lyckades jag bubbla ut lite vatten från mitt öga ! SCORE

jag satte mig ner och pratade med Jonna då hon plötsligt utbrast..

- men alex jag tror visst du har fått större bröst, va? :)
jag svarade lite lätt chockat
- hahah eeh jo.. det kanske jag har ! hah

så jag sprang givetvis iväg och tog ett byst mått!
som tur var så skrev vi in våra grundmått någon månad tidigare till designen och enligt den så har jag fått 4-5cm större bröst  HAHAH
DÅ undrar man ju hur ofta Jonna kollar på mina bröst xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0