stockholmia

Bussen från umeå tog 9 timmar... gick hur bra som helst! Om man bortser från den sura kärringen som körde!
Hon hette Nina Hitler, eller nått i den stilen om vi minns rätt


Lika glad var vi ändå! men gladas var nog.. Vår glada busschaufför Ragnar! (som vi hade innan Nina)


Fanny satt och läste en bok hela resan så jag fick roa mig själv..





Men efter ett tag kom Hitler och sa till mig att antingen sluta fota eller sätta mig längst bak.. glädjedödare
jag fick absolut INGA sms den långa bussturen så fanny ställde upp, toppen tjej det där alltså:)
 

och nu sitter ni där nyfikna och undrar vem det nu var va?.. här kommer han


PEACE! ses när vi kommer fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0