snart smäller det!

-ojojoj! ... MAMMAAAAA ! nu sög jag så hårt på min läpp att jag börja blöda :O
-åh men alex.. du har så mycket destruktiva beteenden....

Haha sant.. måste börja ta hand om mig själv ist för att tugga på min livslina hela tiden, Från och med NU!


Kin frågar Roger:
- Hur kändes det att bli gravid?
- Jag har inte varit gravid?
- Nä det fattar jag väl, men du har BLIVIT gravid
...det tar ett tag innan Roger inser vad Kin faktist syftar på och utbrister
- Naa.. men,  det är väl inget mer annorlunda än att gå till jobbet och sånt

BRA svar roger BRA SVAR! hahaha kin försöker verbalt slå ner oss hela tiden, men nu är vi på fötter igen!

OMG JAG HAR ALDRIG SETT EN TJEJ I BIKINI FÖRUT!

Det här tänker jag ha på mig i veckan!
Fick den av min Käraste syster Julia och hennes sambo Crille
(HAH sambo..) ,
tillsammans med en awesome body! tack så mycket jullanbullan!


(nu är det GARANterat någon där bakom datorskärmen som tänker,
åh vad hon viker ut sig!,
MEN hundra tusentals går ju runt så här på stranden,
så varför skulle inte jag få det i mitt eget hus?)


Lipton´,- Danielsson's katter säger: favorit blomma?
Terneborg säger: vet inte va den heter men den är lila
Lipton´,- Danielsson's katter säger: lavendel?
Terneborg säger: vet inte ganska stor
Lipton´,- Danielsson's katter säger: hur ser själva blomman ut ?
Terneborg säger: den har blad.. och den e frän! och lila :)

JAHA! du mena en sån!?...pojkar.. hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0