where's her chapstick?

Den här tjejen kan verkligen beatboxa!



Kommentarer
Postat av: fanny haeggman

hahah men gummaaan, SATAN vad stor hon har blivigt btw :( stackare...

2009-12-14 @ 00:08:12
Postat av: tips från coachen

Snälla du, fixa en ny design på din blogg. Den du har nu får en att kräkas och fly i total skräck. Då missar man faktiskt att läsa det du skriver, liksom.



/tips från coachen

2009-12-14 @ 22:49:57
Postat av: Alex prowse

hahah! dagen jag är ute efter att ha många läsare kan jag ju börja skriva om mode, och dagen jag skulle ta åt mig och byta design för att du sa till kan jag ju höra av mig haha ;D har inte bett dig läsa. hater ;)

2009-12-15 @ 19:15:12
URL: http://pprowse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0