ÅRE

fredag den 13 var faktiskt inte alls en otursdag!

jag hittade min mössa,
natalie.. gick det oxå bra för
fannys lillebror var skit söt, hon blev inte misshandlad!
osvosv

men den här dagen .. ojojoj jag har blivit sjuktsjuk och det blir inge skidåkning för min del, känns sjukt tråkigt.
jag funderade ett tag på att fara ut och åka ändå, men det var ett bra val att stanna inne för det blir bara värre och värre.



FRÅGA!

vad luktar värst?

Lipton´,- Danielsson's katter sa:

du luktar hårbottensfett ..


natalie sa:

du luktar rumphår


Lipton´,- Danielsson's katter säger:

du luktar ägglossningssekret


natalie säger:

du luktar fittsaft


Lipton´,- Danielsson's katter säger:

du luktar det där bruntgula gegget undernaglarna


natalie säger:

du luktar magsyra ur munnen


Lipton´,- Danielsson's katter säger:

du luktar piercing infektion


natalie säger:

du luktar mögel


Lipton´,- Danielsson's katter säger:

du luktar liggsår


natalie säger:

du luktar fiskbajs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0