domedagen!

trodde aldrig att denna dag skulle komma men nu kommer den! , blunda alla ni som hatar detta lika  mycket som jag !

DAGENS AAOOUUTFYT!!!!!


Slappar dag! ( sjuuukt dålig kvalla menmen )
tröja - julias (storasyster) gamla, köpt på nån festival. men säg inte att jag haft den
( jag vet att hon läser detta dock) 200:-?
byxor- mörkblå cheapmonday grovtvävda!  på tradera för 250:-
sockar- unknown :O säkert tusen spänn
halsband- av nån random kille på en buss i Belize 250:-
armband- hittat i kins (lillasyster) leklåda (A)




BACK TO THE REGULAR!

JAAAAG var och körde skoter med fanny idag haha, vi trodde vi var coola och hade läget under kontroll men .. nä.
det tog oss en halvtimme att bara få igång skotern, sen när vi kört iväg, långt åt ***************** så fick vi soppatorsk mitt ute i skogen. AWESOMENESS!
Vi vandrade därför ett tag till en väg där vi fick bensin och vandrade sedan tillbaka! osvosvosv, hursomhaver så var det sjukt lyckat!!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0