here we go again..

jag städar mitt rum lite spontant sådär och har kommit på i farten att jag har onödigt mycket kläder! , så jag har som plan att lägga ut 30% på TRADERA! yeyy och 20% ska jag lägg undan till mina framtida barn Lee Oliwer och Sadie Prowse hahaha!

anyways här kommer dagens!



min taktik då jag städar är att riva ut allt på golvet först, så det ni ser är städningsprocessen!

Tsha- Flip the bird! carlings 300:-
leggings- Gina 100:-
tubsockar- Hm 70 typ?
halsduk- carlings 200?



HANNA I SEE YOU !! jävla smygtaktik att dra det på morgonen så att man inte ser! ,dåligstil, BESTRAFFNING!!

jag har 94 i tetris BTW :D:D

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

okej alex, jag lovar! jag ska skärpa mig!

Lägg in kläderna nu ska sälja på bloggen så får jag kolla igenom xD jag är inne i en shoppingperiod just nu, köper allt jag får tag på! HAHAH :)

2009-02-19 @ 19:05:53
URL: http://lunaah.blogg.se/
Postat av: Natalie Fikon

vad hände med dotter/rekvisita 2?

2009-02-19 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0