Idag

Idag så fick jag äntligen mitt pris av natalie haha! , det blev en MELODIFESTIVAL BAKELSE! WIEE

Efter skolan åkte jag och fanny iväg till badhuset, efter många om och men, till nicklas , elias och någonn/några? av deras vänner. Badhus är sjukt överskattat, jag lyckas dessutom alltid börja må illa när jag badar, vi kanske badade i en kvarre nu idag , men ändå började jag må illa;O
SmsSmsSms. Sjukt skönt med sms. ingen ser när man rodnar och ingen vet hur man känner just när man skriver något. Underbart.


Nu har vi pluggat om Indusfolket i några timmar och kommit fram till NADA,
(2 gratis kramar till den som vet vad indusfolket ens är ;P) 
 Men kladdkakan underlättade under vår depressiva period. TROTS att det vart en sjukt olyckad kladdkaka :O , jag har nu under min livstid misslyckats med 4 kladdkakor så vitt jag vet.
Jag bakar alltid kladdkakor och då när jag misslyckas så blir jag allvarligt besviken haha. Jag känner att jag liksom skulle kunnat prestera så mycket mer! haha , tillbaka till vardagen!

det går utför för nicklas i fannys ögon haha! Fanny lyckas alltid se honom göra skumma saker, ( fast dom i själva verket egentligen inte är det) hahahaha , kommer aldrig sluta skratta.
Måste faktiskt dela med mig av 2 händelser

EX:1

Nicklas står mot en vägg vid fannys toa och jag står längre ner i korridoren mot en annan vägg.
Fanny sitter i ett rum ungefär i mitten så att hon just ser Nicklas.
Jag och Nicklas står och flumm posar emot varandra.
Det fanny ser ifrån platsen hon sitter på är Nicklas som står lutad mot väggen och bara posar rakt ut helt ensam HAHAH
Dagen efter säger hon till mig
- en konstig sak som hände igår alex..  Nicklas ställde sig vid spegeln vid toan och bara posade, typ länge oxå.
HAHAHAH

EX:2

Nicklas vandrar förbi i korridoren (troligtvis påväg hem) men hinner se att jag och fanny kommer gåendes så han gömmer sig bakom skåpen (jag trodde han gick ut, drog dissen eller nått)
så när vi går förbi skåpen så hoppar han fram helt tyst men jag blir skiträdd och skriker till, sen vandrar vi vidare med honom som om inget hade hänt.

Lite senare samma dag säger fanny:
- duu ganska läskigt/skumt att nicklas hade stått där och väntat på oss.. 
HAHAHA

Grattis Nicklas för bra intryck.



Kommentarer
Postat av: hemlig_pojke

Indusfolket var dravider. Indusfolket avgudade en. manlig gud med tre ansikten och en modergudinna



BJU PÅ BOOTY

2009-02-12 @ 16:37:08
Postat av: Nicklas!

=(

2009-02-22 @ 17:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0