Hemma igen

Jag fryser
Imorrn bär det av till stan.
En JÄTTEtjocktröja ska jag köpa.
 
haha Anna sötnosen får frågan och svarar

Brukar du kissa i duschen?

- det är duschen som kissar på mig.

GRATTIS I EFTERSKOTTBTW



Den här resan var nog det skummaste jag varit med om.
Jag kommer aldrig glömma en enda minut av den iaf. 

sjukt skönt att komma hem till ett hus utan ödlor och bedbugs och kackelackor och GAH vatten som det inte kommer konstiga kryp ur.

kort beskrivning av belize.

husens färger är lila  rosa limegrön orange turkosa rastafärgerna eller allt blandat i ett , dom står på pålar typ 3 meter uppp i luften och har oftast strå tak.
resturangerna  har inga golv utan det är bara stranden som fortsätter in som golv. alltså sand golv.
folket  dricker rum konstant och till och med små barn röker på
Poliser fanns det bara två av och den ena var alkoholiserad och den andra sitter inne med de minderåriga på barerna och tar en öl.
Mottot : GO SLOW, alltså på riktigt, om man gick lite för fort fick dom runtomkring panik och skrek efter en ba GOOOO SLOOOW MON! , heeh


Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig! Har du någon mailadress jag kan nå dig på?



/Emma

2009-01-07 @ 13:07:33
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

ALEX :D bilder please? (A)

2009-01-07 @ 15:49:38
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0