Just taking a sunday strole

Åh vad sur jag blir, eller ne ,jag blir besviken, ingen resa i påsk. Det blir i Juni ist.. GAH jag måste utomlands NUU
Sitter och kollar på en dokumentär nu om irak, där kvinnornasäljersina barn för ca 2000 kr till knark, för att dränka sorgen att de behöver försörja sig genom prostitution. sjuka grejer.



Jag har en sak jag måste erkänna. Jag har jätte svårt för att säga nej till behövande.
När vivar borta så köpte jag så sjukt mycket av folk för att jag tyckte synd om dem haha!
men att fläta håret fick min pride att sjunka, där går ändå gränsen
Hon frågade först , vill du fläta håret?
då tyckte jag mig vara GENIALISK och svarade nej tyvärr, jag har problem med hårbottnen
och kom sedan med förslaget att min lillasyster var en potensiell kund.
MEN under tiden kin flätades så föreslog mamma att hon kunde komma tillbaka imorgon , för att jag ville ha flätor , VILKET JAG INTE HADE SAGT , men kunde därför inte säga nej sådet slutade med att jag hade flätor... jag skäms , men jag gjorde det av goda skäl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0