Skoterkörkort!

up up and away! ,
Imorgon kl 1 drar jag och fanny iväg till vilhelmina med hjälmarna under armen , HÄR SKA DE TUKTAS

Första kvällen i min egen säng på ganska länge faktiskt, sjukt skönt ändå , att äntligen få sova.
3 filmkvällar med fanny a.k.a FÄNY, Nicklas a.k.a. da JIBBER och Elias nicked: Elle 
HELT sömnlös. det märktes på Ledarutbildnings mötet, då jag SOMNADE under utvärderingen av året som gått och komma skall :P
men men allt löste sig till sist, jag räddade situationen med att säga
-JAG är min kropps öken och mina tankar och själ är livets växt. HAHAH ( det funkade ) dom trodde att jag hade varit vaken och lyssnat men icket icket.

allt händer på samma gång

Gör det ändå fastän det verkar skrämmande
 se en möjlighet,
en öppning mot nåt nytt i det främmande

Kommentarer
Postat av: FÄNY

Gör det ändå fastän det verkar skrämmande

se en möjlighet,

en öppning mot nåt nytt i det främmande



Truetrueee babe

2009-02-03 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0