Kittelfjäll hemma på söndag

Första dagen som barnvakt.

Vera som är 2-3 år kollar på mina naglar ett tag och sedan säger hon
- biter inte du på naglarna?

Jag svarar nepp.
- men oj, ska jag lära dig? ( som om jag går miste om något eller bara helt enkelt är dålig, haha )
sen  tar hon tag i min hand och börjar gnaga på min nagel, sedan utbrister hon nöjt
- se! nu vart det en liten spricka där :) så nukommer den ramla av när som helst

JAG SOM HAR SPARAT UT MINA NAGLAR SÅÅ LÄNGE OCH KÄMPAT SÅ HÅRT FÖR ATT FÅ DEM SÅ FINA VILLE BARA GRÄVA NER MIG, haha

När vi skulle lägga Vera så kollar hon på fanny, drar ner dragkedjan på hennes tjocktröja och säger ta av dig den här!
men det ville inte fanny så då säger hon, men DU ÄR JU INGET BARN och börjar hjälpa till att ta av den, fanny blir lite förvirrad men säger instämmande, eeh... nää..nä!jag är inget barn! HAHAH sjukt att bli bossad av en 3 åring. Det var som att Fanny då ÄNTLIGEN  funnit någon som håller med om att Fanny faktiskt inte är ett barn längre. Fast det var en 3 åring.

SÅNG I KYRKAN
Vi  har tränat igenom låtarna och kommit fram till att jag ska sjunga just då brudparet sagt "  I DO ! ! "
Det kommer bli sjukt jobbigt, dåsitter alla och gråter och jag  ( så lätt påverkad som jag är ) kommer också börja gråta bara för att, aja, får se hur det går!



Kommentarer
Postat av: Maria

hahaahah, söt unge!

2009-01-11 @ 22:54:20
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0