gener gener gener,

Min vän Anna stenudd brukar kommentera ibland att jag är party! haha , och i helgen fick jag klart för mig vart ifrån det kommer...

min mor.


------- var tvungen att ta bort texten om mamma eftersom att den bara tolkades på fel sätt, men mamma är party iaf!
Tänk att jag har bott i henne... KUNG--------

HÄR får ni en grundkurs i hur man dansar på en bar,
1. undvik att dansa på barer
2. Om du måste ta av dig skorna innan
3. Stå still med fötterna när du dansar
4. om du faller , FALL INTE på huvudet för gudsskull , då kan man ju dö!

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha riktigt party där! sådan mor sådan dotter ;)

2009-07-26 @ 23:00:39
URL: http://annaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0