jag är inte en av dom

Jag har länge trott att jag varit imun mot myggbett eller att myggen kanske ansett mig vara en av dom (pga min storlek kanske?) eftersom att jag aldrig blir biten , men FEL hade jag , eller så har myggen i kittel inte fått höra the big NEWS!
att "a new mygga was born in umeåhem!"

här har ni årets första och andra myggbett
Kollar ni noga så ser ni bettet på vaden!

Och här har ni klänningen från Da Photoshoot ,
KLicka för att förstora
och den är min! 1500 åt skogen, pratade med min chefs tjej som köpt en likadan fast lila för bara 400 kr haha, det svider..  men då hade jag inte haft den alla tidigare gånger så jag ångrar mig ej!

Kommentarer
Postat av: fannyy

nippllllle på sista bilden

2009-07-08 @ 00:59:25
Postat av: alex prowse

om du påpekar det blire ju inte bättre hahaha, men det är inte min nipple, för det är dubbla tyger i klänningen så man ser inte igenom!

2009-07-08 @ 01:36:05
Postat av: Hanna Luna

ååhh, klänningen är underbar!!

Den har ju till och med varit med i tidningen Foto (sveriges största fototiding) :o HALLÅÅ?? KÄNDISKLÄNNING?



http://lunaah.blogg.se/2009/january/det-ar-allt-jag-vill-ha.html#comment

2009-07-08 @ 12:25:22
URL: http://Lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0