lazzarettettttt

idag for jag och kollade upp min rygg , eller hela ryggraden i storsätt, och i slutet när jag fråga om det var nått fel så vägrade dom svara! , men jag hörde när dom viskade nånting om att jag hade fel i nacken så HA! ägda bitches.

påväg ut såg jag apoteket och sa till Roger att

 " en sån där handdesifektionsgel skulle kanske vara bra att ha i grekland?"

" vadå? ska du bara ha en sån?"
Och jag som inte fatta vad han mena svarade
" HA! ja den och kläderna på kroppen sen drar jag!"

när vi gick ut ur affären hade roger köpt detta till mig.

Apoliva after sun lotion
Hårsnoddar
Alvedon
Pronaxen
Otrivin nässpray
Leukoplast (skavsårstejp?)
sårrengöringsservetter
kompressor
resorb
Hansaplast (plåster för fingrar typ? )
solstick så att man kan ta extra solskydd på näsan och läpparna
Dax återfettande Handdesifektion 150 ml
OCH slutligen det jag faktiskt bara bad om den lilla flaskan med desinfektion på 50 ml


OMG , jag bad bara om en pytte liten flaska, men tack så mycket !
HÄR kommer alex ett flygande apotek till grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0