sköön!

>>scrubs<<

sååå skönn, blir helt glad innombords! lägger till mer här efter att jag nattbadat med Callerix och Ossie da man, brb!

haha! skum kväll må jag säga, när vi kom fram kom en man-45, gåendes och fråga om vi hade nått att  tända eld på, och jag råkade ha dagstidningen med mig så den fick han ta sen gick han..

När carl och ossieee hade badat klart ( jag badade inte , var bara moraliskt stöd, om hämndlysten eftersom att de inte badade förra gången då jag gjorde det) så gick vi upp till mannen som grillade korv! så där satt vi och åt korv och pratade med honom framtill NU,
kl är nu förövrigt 05;21
Bilden på mannen lägger jag in morgon och en massa andra bilder orkar inte nu! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0