snabb update

piteå dansar och ler, och sjunger! helt sjukt, vad sjuk jag har blivit, inte ens roligt.

Pdols höjdpunkt! =
  Stod längst fram då Timbuktu spela, Han pekade på mig , Kollade in i mina ögon! ( mirran är mitt vittne )  och hoppade ner från scenen  så jag fick ta på honom! OMFG , han är så braaa


Pdols misstag =  Impuls Batman hennatatueringen ... skrubbar fortfarande snart är den borta !, förhoppningsvis.
 




Sjuk som jag vardå fanny kom och hälsade på så vart vi sugna på pizza!, det botar allt, tro mig. FETTTTT is da SHiieeeettt
Fingrarna la jag in för att få lite perspektiv , Pizzan var stooor :O
  och medan Fanny satt och sjöng för sig själv passade jag på att smygfota henne haha!
Fanny bju,. eller .. Jag bju på fanny 

Kommentarer
Postat av: fanny haeggman

vilken jääävla inlevelse i sången alltså.. haha

2009-07-31 @ 01:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0