uppdate

här kommer en sammanfatting av tidigare dar!

det började med att JAG fick en toblerone av min granne, för att jag lånade ut ROGERS väska hihi


samma dag letade mamma sin snusdosa och fick panik över att hon inte hittat den, det slutade med att hon la sig i sängen och sa " alex... håll min hand"




Jag och mirran styrde filmkväll med milkshake och mango... mangon ska vi inte tala om hah INTE okej...





På fredagen var det MYSPYS hos fanny! ,
det var såååååå god mat helt sjukt, jag och fanny åt en HEL fläskfile tillsammans och typ LÄTT 2kg grönsaksmek,
då kände vi oss manliga kan jag lova!
det vart lite bad oxå! awesomeness

Ser inte jordgubben ut som en ananas så säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0