Balen!

jag har insett att jag jobbar som en galning.

I torsdags jobbade jag framtill kl 3 och fick DRA moppen på vännesvägen ända till sandåkern!! tror ni att jag var lite less då eller ?
ALLA var superfina på balen! men det var lite mobbat att Dragonskolan var i ett rum för sig, medans alla andra satt tillsammans nere på äpplet.

Jag testade att smyga fram till pappa att jag ska åka till grekland med fanny ... FAIL haha, tänker  inte ens berätta hur det gick och vad som sas, menmen det löser vi fanny ;)


PAULINA! är det kanske världens sötaste tjej?

haha hon ringer och säger

- alex.. FÖLJ MED UT! vi ska få skjuts nu!
- vart ska du då?
- vet inte !! men det blir kul!


är inte det Pao i ett nötskal så säg?
hah
sen fortsätter det

- Jag förstår inte varför du försvinner och du hör aldrig av dig heller!
 jag menar, vi är med varandra och jag tycker ändå att vi har kul ,  vet inte vad du tycker men , sen försvinner du bara! varför??...

hahaha sööt, det lät som värsta förhållandet , men förlåt babe jag ska börja höra av mig!


JAG VET att jag är dålig på att höra av mig och jag vet att ganska många håller med.
Men JAG LOVAR att den dagen jag fyller på pengar på min mobil, så ska jag börja höra av mig som fan! ;D

OCH! jag vet att jag suger på att svara i telefon, men från och med idag så ska jag ALLTID svara i telefon :) try me!

Kommentarer
Postat av: fannyy

aaAAAA vi ska väl se hur det går med att svara i teleeen ;)

2009-06-07 @ 14:07:17
Postat av: Anonym

byt design

2009-06-07 @ 16:06:07
Postat av: Nicklas

ahahahahha ägd ;P

2009-06-07 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0