påväg!

Imorgon bär det av till stockholm,
För er alla som vill hänga med (psykiskt) så bor min pappa inte i uppsala längre utan STOCKHOLMIAAA

Haha lekte lite med photoshop,
har bara den här bilden och 2 till på mig, på den här datorn
om ni undrar varför jag eggar samma bilder om och om igen ^^

Tidigare idag matade jag krabban med fiskbullar, efter 2 veckor såg vi att krabban inte åt något, satt i ett hörn och försökte fånga fiskar. Vi insåg då att det säkert fanns någon specialkost till krabbor som vi tydligen inte fått någon information om?


Alex Holmes kollade upp det hela och listade ut att fiskbullar säkert skulle funka. och VOILA! det gjorde det!
Nu är krabbis som en helt ny krabba,

Han springer upp och ned på stenar,
Tar nåra varv runt om i glas kuben och kollar läget,
Hälsar lite på sina nya kompisar han förut försökte äta upp och så ..

som krabbmamma gör detta mig väldigt nöjd och glad..


BIO med min baby ikväll , vi såg BAKSMÄLLAN, sjukt bra film! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0