gimmegimmemoore

jag bröt av min nagel nyss, jag ångrar mig starkt :P



jag var med om en liten olycka på slöjden i måndags, och det var inte allt! hela den dagen sög,
jag gjorde illa mig och satt med fanny i ett random rum och grät :P sjukt,  det var länge sen jag grät faktiskt, men det känns som att jag hade anledning för det just då iaf !

jag saknar juliaaa , trodde aldrig att den dagen skulle komma men nu är dagen kommen! , jag drömmer om hennehela tiden

ÅÅHH!! juste , hela den här veckan så har allt jag drömt om hänt på riktigt dagen efter !!! ,första 2 gångerna trodde jag att det var slumpen , och skämtade lite om att jag borde ta betalt, men alltså nu funderar jag seriöst på det! ,

första sjuka saken var att jag drömde om slagsmål på skolan som en vän var inblandad i
DET HÄNDE DAGEN EFTER!

andra sjuka saken var att jag drömde om en tjej med knallrött läppstift som mötte mig när jag gick nånstans,
DET HÄNDE DAGEN EFTER!

tredje saken sjuka saken var att jag drömde om helena Hildegran, att jag skulle pierca hennes läpp
DET HÄNDE inte .. men jag mötte henne på bussen! (vilket jag ALDRIG annars gör) haha

osvosv galet iaf :)

anywayyyys , så väntar jag på gulleplutten fanny som leker ninja här bak, och hoppas starkt på att min dröm om galensol och 2 veckors resa utomlands också slår in!


Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

alltså du är verkligen söt alex :D

2009-03-21 @ 22:50:18
URL: http://lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0