im bachhh

Alex Goes Weddingsinger !

hur kul som helst ju!
och får betalt för det oxå! yeyyy inte liiite heller , AWESOME

Jag har funderat många år på att söka till idol,
men när anna pressa mig kände jag att jag verkligen KAN söka till idol , alltså det är inte bara en tanke, den 3 maj kan jag stå där inför bagge och dom, haha
när det slog mig så kollade jag upp vad man går med på egentligen och kom fram till att om man söker så äger tv4 en typ , när jag läste igenom villkoren så fick jag typ en chock.

Jag skulle ändå aldrig våga haha så det blir inget av för mig del !
Plus att om jag kom vidare så skulle man inte velat vara Idol Alex :P haha nä huvva

det blir inge av!




Kommentarer
Postat av: the one

förlåt för utpressningen honey :/

2009-03-29 @ 20:13:44
Postat av: Anonym

sök idol din idiot! :)))99999

2009-04-01 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0