nu gör jag rätt för mig

jag har "inte kunnat" lägga in dagens outfit, vilket har sårat mig djupt.. hehe så nu kommer det bilder



dagens outfit! haha , lila overall kostar säkert tuusen spänn
heta brills som fått inspiration från diselråttor och sjömansmöss
vitt linne från Zonånting

så snygg är beA!  hahaha
 Håller på att måla på bilden, det ska bli en ängel, som ska se ut exakt sådär ! haha

såhär gör man med barn man  är barnvakt åt. stoppa ner dom
                                                                          i något burkliknande så man vet
                                                                           vart man har dom, ta av domkläderna 
                                                                       så att dom inte får för sig att springa bort/ ut.
                                                                                                   haha
  
  
för er som inte ser så är tjejen till höger tjejen från stockholmboogie ! AWEOSME                                                    


Kommentarer
Postat av: Anna

haha Alex, du är så party!! =D

2009-03-19 @ 17:52:08
URL: http://annaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0