hej igen

Jag känner såhär, med så extremt mycket åsikter jag har om andras stiler och beteende så måste det ju ut.
Och efter som att ni uppenbarligen GIVE a rats ass, så tänker jag fortsätta med "What's hot and what's not!"
Fast det kommer 1 gång i månaden så att jag hinner analysera alla runtomkring mig riktigt noggrannt ;) så tänk eftr hur ni klär/beter er ! jag är inte rädd förr att peka ut någon hahaha

Iaf så måste jag berätta om en sjukt respektlös sak som hände mig imorse..
Jag (mörkrädd som jag är) vägrar att duscha nere i källaren , så jag frågade mamma snällt om hon var klar inne i badrummet så att jag kunde duscha, då sa hon ja :) sen for hon till jobbet.
Så jag klädde såklart av mig, som man gör när man duschar.
Men mitt under alltihop hör jag hur någon utifrån badrummet låser upp dörren med en kniv, och på 2 sekunder så är dörren öppnad och där står jag helt blottadd och in springer mamma...



VAD ARG JAG BLEV!


Jag menar okej att det är min mamma men hon kunde ju frågat om hon fick komma in? Plus att jag absolut inte skulle visat upp mig så för henne ens med förvarning. och hennes ursäkt var..

- men du skulle inte öppnat annars!

Har jag någonsin struntat i att öppna? NÄ jag öppnar alltid men med lite förvarning hinner jag ju hämta handduk iaf..



HON tror att bara för att hon har skapat mig, att hon har rätt att se allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

awesomeness som mamma!

2009-05-19 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0