oövervinnlig

Jag har tänkt tänkt och tänk och kommit fram till att det är helt fantastiskt att jag överlevt i 17 år !
kanni tänka er , jag har dodgeat  alla dödsorsaker i mitt liv, i 17 år !
tycker ni inte att det borde firas`?

Med tanke på alla saker jag har gjort som skulle kunnat leda till min död.

Jag har hoppat från höga hus,
simmat över älven
fastnatunder vattenytan och nästan drunknat
sprungit över trafikerade vägar
osvosv( måste anpassa mig, haha förlåt mamma, men jag vet att du läser denna blogg)
så sjukt otacksamma vi människor är ändå,
tänk att vi som barn ( iaf jag ) har fått göra saker själv, farliga saker för att lära mig av mina misstag och ÖVERLEVT, så kung jag äär! helt sjukt haha

anyways.. så fastnade jag i ett armbandsur igår, kunde verkligen inte få av mig det ! jag fick panik som bara den !
tillslut fick jag svårt att andas och min puls var lätt över 120!
efter ett tag kunde jag inte ens snurra på klockan, min arm måste ha svullnat upp.
ingen som var vakenkunde hjälpa mig och jag fick därför googla hur man öppnade ett armbandsur..

jag lyckades få av mig det kl 03,53 och somnade ca 2 min efter den dramatiska/traumatiska händelsen!




jag bju!  hahah bilden är bara läskig

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

din puls var uppe i det som motsvarar min vilopuls...

jag skäms!

2009-05-03 @ 22:00:30
URL: http://lunaah.devote.se
Postat av: Din kära syster

Du lillen vad jag vet så har du bara levt i 16 år! sluta ljug.

2009-05-04 @ 18:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0