Sjöbris

Egentligen skulle jag jobbat på Sjöbris hela dagen  men personen som skötte om räkbåten svimmade så jag fick ta över hennes turer framtill klockan tio ungefär.

första turen tog jag med Marianne och det gick väl sådär!
hahahaha
Det finns luckor på golvet somman kan dra undan för att komma ner till ett förråd  där det finns drickor osv.
ANYWAYS så drog jag undan en sån utan att Marianne såg så hon föll ner i ihålet hahahah.
lite små kul, Ingen skadades som tur var :)

efter den turen fick jag veta av Bullen ( min chef ) att jag skulle ta kvällsturen ensam..
då folket kom så insåg jag att det var min föredetta SO lärare, Det var lite småkul

När vi kom fram så fungerade inte kassan och det vart kaos!
men efter allt detta så fick jag hoppa på sjöbris igen och gissa vem jag såg bakhuvdet av??
DO YOU FEEL LIKE I FEEL , NAAAAAAAATALIIEE!


sååå kul att jobba med Nataliee! :) nöjd och glad kexchoklad!




Kommentarer
Postat av: NATTISH THA MÄN

I FEEL I FEEL I FEEEEEL

2009-05-31 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0