städdag idag!

Jag måste bara berätta lite kort om min syster och hur besatt hon är av kulor.
Hon kan sitta och pilla på dom i evigheter, hon döper dom och har bestämda värden för varje sort.
Hon kan de äkta namnen på minst 30 st och tränar hemma 24/7..
ANYHOOOW

hon ligger och sover i sin säng och jag damsuger hallen just utanför hennes rum,
då jag plötsligt suger upp en av hennes "bloddroppe" kulor och utbrister lite tyst till mamma

- hoppsan jag råka äta upp en kula.

dååå vaknar kin ur sin koma och ropar ut
- HÖRDE JAG KULA? , UPPÄTEN?? MIN KULA?

haha jag ljög naturligtvis och sa att jag RÄDDADE hennes kula, då såg hon nöjd ut och somnade direkt.


MÅSTE KLIPPA MIG NUUUU
varför inte lugg?

rösta JA eller NEJ

ELLER ge förslag på frisyrer jag kan ha.


Jag och Fanny har vårat favorit toalettställe på skolan, som vi kallar för Vaniljen..  sen finns det andra toaletter MYCKET längre bort som vi kallar för träet.
(ni måste bara veta detta för att fatta vad jag snackar om)

Fanny säger till mig när v i är påväg mot toaletten

- Idag på träet (hon menar trälektionen)

men för mig lät det

- Vi far på träet ( alltså toaletterna vid träsalen)

så jag svarar

- nä . vaniljen

fanny: eh va?
alex: ja den som luktar vanilj?
fanny.alltså`? aja, idag på träet
alex: VARFÖR?
fanny: VAD SNACKARU OM?
alex: men vad snackar du om ? det är ju as långt bort?
fanny: aja. idag på träet
alex. NEJ JAG VÄGRAR!!!!!

då kollar fanny på mig as konstigt och ba alltså jag tror inte vi snackar om samma sak alex.
sen kommer jag på mitt misstag och klarar inte av att hålla skrattet inom mig, jag har levt på detta hela dagen!

Kommentarer
Postat av: fannyy

haha gullgulll:*

2009-05-08 @ 00:12:19
Postat av: Lodell

klipp lugg dååå :) nu

2009-05-08 @ 08:44:57
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: Anonym

LUGG

2009-05-09 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0