we are family!

Dagarna det är som mest sol bestämmer sig mina föräldrar för att jobba, och när det ös regnar, JA DÅ,  tvingas alla sitta utomhus och äta? om ni finner logiken så säg till!



Jag hörde Kin viska där nere till Roger:

- PSST, ey Roger..  jag tar Alex halsduk, OK?
- jasså det gör du?
- ja!
- nä men om jag var du skulle jag fråga henne så det inte blir ett jädra liv.
- *suck* ååh aja.. okej..

*tunga steg uppförtrappan*

- eeh hej alex.. jag tänkte kanske .. eller kan jag få låna din vita halsduk?
- varför?
- för att den är snygg och jag ska träffa killar... (A)

( HIHIHII jag skiner upp som en sol innombords, mitt älsklingbarn har blivit så stoooor och ska träffa killar!!, men jag håller masken ändå)

- vad händer om du tappar bort den?
- jag ger dig pengar?
- hur mycket?

*hon tänker så det knakar och säger sen tveksamt, eftersom att hon inte riktigt har koll på hur mycket pengar som är mycket.*

- tvåååå hundra?
- DEAL! ta den hejdå.

HEHEHE det är som att ta godis av småbarn.. såå lätt men åh såå elakt..


Min vän Kelly från Google sa en gång en smart sak som jag idag vill dedikera till min kära syster Kin Vikström..

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNACKA SKIT!!!! DU HADE MIN SKOR I DAG; DU STAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du är falsk. haha

2009-05-24 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0