Jag ligger steget före!

Kommer ni ihåg då jag skrev att hattar var HOT och skulle bli inne om ett tag?
HADE JAG RÄTT ELLER? hihihi *nöjd*


Iförrgår var vi på föreläsning med Filippa K och då sa dom som pratade helt plötsligt,
"och jag har hört att vi har några designstudenter här med oss idag?, ni kan ju räcka upp handen"

Då kollar vi från min klass på varandra som frågetecken och säger till varandra
"Äre vi eller ?, eller va`? , är v.. är vi? va? :P haha"
sen tillslut ger föreläsaren upp och fortsätter prata på om något annat HAH fail..


Kommentarer
Postat av: fannsannn

hahah hade du inte hattar på what's NOT, alldeles nyss?

2009-10-16 @ 12:57:25
Postat av: ALEX DA BOSS

haha jo det hade jag , men när det blir sönder eggat av fel folk blir man less!, men bara grejen att jag hade rätt är toppen ;)

2009-10-16 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0