bokmalen!

TIPS TIPS! (boktips)

New moon
Jag är inte en person som brukar läsa, tro mig!
men jag kände för att impulsköpa new moon för några dagar sen, och gissa vad, jag har redan läst ut den :O
helt sinnesrubbat... men den var så BRA!,
Nej lodell du behöver inte oroadig, jag tycker inte att Edward är så snygg som alla säger, men boken var bra!



SKOLFOTO!= disaster

vi hade bestämt i klassen att det skulle vara kul att peka fuck you och se hur mpnga det var som inte fick bortklippta fingrar, men såklart var jag den enda som blev påkommen!
fick en liten utskällning
"kan du där bak med grå tröja sluta peka fuck you mot mig? det ser inte så trevligt ut"
sen började jag fnissa lite spårat, och det syns på bilden , men observera dock att jag är lydig och inte pekar finger mot honom efter det!
dock så vart resten av mig oxå ganska misslyckad, men men bättre lycka nästa år!

hur gick det för er andra? eller har ni ens tagit än?
här får ni en liten mobilbild från förra söndagen
(kass bild men då kameran får välja inställningarsjälv kan det gå lite fel^^)



 


Kommentarer
Postat av: hyllan

jag faktiskt oxå läst den ! man kunde typ inte sluta.. ;)

2009-09-07 @ 20:48:40
URL: http://hylanderr.blogg.se/
Postat av: Lodell

haha men så gullig du är!

kanske ska ta och se den iaf.. haha

2009-09-08 @ 10:41:06
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: fanny haeggman

sooo pretty prettyyy eyes :*

2009-09-08 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0